Dansk Vintage Motor Club

En af Danmarks største bilklubber

Seneste nyheder

Dansk Vintage Motor Club

Interesserer du dig for gamle biler og motorcykler?
Så er Dansk Vintage Motor Club lige noget for dig.

DVMC er stiftet i 1963 og er i dag en af Danmarks største klubber. Vores medlemmer kommer fra alle samfundslag og erhverv, og vi interesserer os for køretøjer af alle fabrikater.

Vi samles i én stor brændende interesse for de gamle køretøjer, der er fra en tid, hvor man virkelig byggede automobiler og motorcykler. Vi værdsætter hyggen og det afslappende miljø - så hvis det lyder som noget for dig, så meld dig ind i dag ved at tilmelde dig her på siden.

Medlemsfordele

Læs mere om klubbens medlemsfordele

• Som medlem modtager du medlemsbladet Vintage nyt, som udsendes med posten 11 gange om året.

• Som medlem i Dansk Vintage Motor Club kan du blive en del af vores to månedlige klubaftener fra september til og med april samt deltage i mange begivenheder lige fra løb, træf, rallies, byfester, stumpemarkeder og meget mere. Op til jul inkluderer vores arrangementer desuden banko og hyggelige gløggaftener.

• Medlemskabet giver dig mulighed for at deltage i spændende arrangementer, og møde andre med samme interesse for gamle køretøjer. Vi afholder 2 månedlige klubmøder fra september til og med april, og vi deltager jævnligt i køreture, byfester og stumpemarkeder.

• Som medlem af klubben har du mulighed for at tegne forsikring af dit veterankøretøj, og andre forsikringer hvis du måtte ønske det, hos E-forsikringer og ETU Forsikring.