Indmeldelse i klubben

Meld dig ind i klubben ved at klikke på linket herunder.

Medlemskabet koster kun 395 kr. pr. år.

• Medlemskabet giver dig mulighed for at deltage i spændende arrangementer, og møde andre med samme interesse for gamle køretøjer.

Vi afholder 2 månedlige klubmøder fra september til og med april, og vi deltager jævnligt i løb, rallies, byfester og stumpemarkeder. Som medlem vil du også modtage medlemsbladet Vintage nyt, som udsendes 11 gange om året. Ejer du dit eget køretøj, har du desuden mulighed for at forsikre det gennem klubben.

Når du melder dig ind, og har betalt, får du det sidste nye nummer af klubbladet “Vintage Nyt”, en DVMC P-skive og nøglering, samt bogen “Danske Bilbyggere” til en værdi af 298kr.

• Vi sende dig et årligt girokort med posten til betaling.

• Dit medlemskab starter med det samme, når du har købt et medlemskab her på siden.

Herefter vil du også modtage det sidste nye nummer af klubbladet “Vintage Nyt”, en DVMC P-skive og nøglering, samt bogen “Danske Bilbyggere” til en værdi af 298kr.

• Har du spørgsmål til medlemskabet, er du velkommen til at kontakte vores formand Svend Aage Kaae.